Deel IV Eilanden reeks - Reisverslag uit Basseterre, St. Kitts and Nevis van Peter en Jane Bos en Straayer - WaarBenJij.nu Deel IV Eilanden reeks - Reisverslag uit Basseterre, St. Kitts and Nevis van Peter en Jane Bos en Straayer - WaarBenJij.nu

Deel IV Eilanden reeks

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jane

14 December 2007 | St. Kitts and Nevis, Basseterre

Weer erg leuk jullie berichtjes te lezen, dank jullie wel.

Een kort bericht, met wat nieuwe foto's

St. Vincent:
We hebben we een tocht gemaakt door het regenwoud naar de top van een vulkaan.
De tocht was er mooi, jammer dat de vulkaan niet goed zichtbaar was door de nevel.

Dominica:
Dolfijnen en walvissen gekeken, dat was erg mooi en indrukwekkend om te zien

Vaandaag:
Rongelopen in de stad Basse terre.

Veel liefs Peter en Jane

• 15 December 2007 - 07:14

Hans:

wat een mooie reis! we wensen jullie een fijne kerst en nog een leuk vervolg!! gr An en Hans

Peter en Jane

28 nov. 8.55 uur vertrek naar Barcelona aankomst 11.05 uur. 1 dec inscheping Legend of the Seas 2+3 dec cruisedag op zee 4 dec. Tenerife (Can.Eilanden) 5 dec.Santa Cruz de la Palma, (Can.Eil.) 6,7,8,9,10 dec Cruisedag op zee 11 dec. Bridgetown (Barbados) 12 dec. Kingstown (St Vincent) 13 dec. Roseau (Domenica) 14 dec. Basseterre (St Kitts) 15 dec. Tortola (Britse Maagdeneilanden) 16 dec. Ontscheping Santo Dominga (Dom.Republiek) 23 dec. Vertrek uit Santo Domingo naar Havanna, Cuba 6 januari vertrek vanuit Havanna naar Amsterdam. aankomst Amsterdam 7 januari 9.00 uur vlucht MP 618 Martinair